dinsdag 1 september 2009

Back home

Voor mijn gevoel ben ik nog niet helemaal terug op aarde, maar in werkelijkheid sta ik weer veilig met beide benen op de grond.


Net opgestegen; Brisbane vanuit de lucht


lekkere houding om te slapen:-P Toch heb ik het zo 6 uur volgehouden;-)

Gisteren zijn we na een vlucht van 23 uur geland op Schiphol en werden daar grandioos onthaald door een heleboel familieleden en vrienden van alle sporters. Mama zat zelfs al om kwart over vijf in de trein om ons op te komen halen!! Ook SBS6 was aanwezig om een nieuwsitem over onze aankomst te maken. Dit was gisteravond te zien in het programma 'Hart van Nederland'. www.hartvannederland.nl/programmagemist/20090831L
Via deze link is die uitzending terug te zien (het begint ongeveer bij minuut 6.20).


Onthaal op Schiphol

Nu ik weer thuis ben, gaat het 'harde' leven weer beginnen. Deze week zal ik nog een beetje rustig aan doen, zodat ik kan bijkomen van alle gebeurtenissen van de afgelopen weken en mijn (behoorlijke) jetleg kan overwinnen ;-)
Als ik terugkijk op de Spelen, dan lijkt het net alsof ik dit alles heb gedroomd. Het voelt zó onwerkelijk dat ik dit heb kunnen bereiken!
Ik heb echt een fantastische tijd gehad in Australie en ongelofelijk genoten van alles wat ik heb meegemaakt.


Yvette en ik op Schiphol

Ik vind het geweldig dat er zo veel mensen met mij mee geleefd hebben en ik wil iedereen nogmaals heel heel heeeel erg bedanken voor alle aanmoedigingen en felicitaties.
Er is echter één persoon die deze felicitaties nog veel en veeel meer verdiend dan ik. Zonder papa ('s nier) zou ik tot dit alles nooit in staat geweest zijn.

Oale grieze, BEDANKT!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten