zaterdag 29 augustus 2009

The games are over....

Time flies when you're having fun! Het is echt onvoorstelbaar dat het nu alweer afgelopen is! Vandaag moest ik nog één keer in actie komen.
Voor Floranke en mij stond er verspringen op het programma en ik wilde nog één keer ALLES geven wat er in mij zat. Toen ik vanmorgen uit bed stapte, voelde ik meteen dat de dag van gisteren er behoorlijk in had gehakt. Tjongejonge wat voelde ik mijn benen!! Als een oud vrouwtje strompelde ik naar het ontbijt en zag het verspringen behoorlijk somber in. Na een massage van onze teamfysio ging het gelukkig weer wat beter en kon ik zelfs weer een klein beetje rennen;-)
Ik hoefde pas om 14:00 uur in actie te komen, dus mijn spieren hadden nog de hele ochtend de tijd om verder te herstellen. Om half twee moesten we ons melden in de callroom. Ik voelde me inmiddels weer zo goed dat ik gelukkig gewoon mee kon doen!
Verstand op nul en nog één keer VOL ervoor gaan!! Alle overgebleven energie mag er nu uit; het is bijna afgelopen; gewoon springen!! Het bleek genoeg voor weer een zilveren medaille!



Ik kan het inmiddels allemaal nauwelijks meer bevatten.... Floranke deed het ook weer helemaal geweldig en pakte wederom het goud! Het podium was dus mooi oranje gekleurd:-)
Vrijwel meteen na het verspringen vond de sluitingsceremonie plaats. De Spelen waren echt afgelopen.
Inmiddels zijn we net terug van het galadiner. Dit was weer ontzettend gezellig! Nu ga ik snel naar bed, want morgen staat ons weer een lange vlucht te wachten. Maandag ochtend om 7 uur landen we op Schiphol.

Deze World Transplant Games waren weer een fantistische en overweldigende ervaring...
Resultaat: 1x goud en 3x zilver

1 opmerking:

  1. Hallo Hilde,

    wat een geweldige prestatie, zilver met ver, daar mag je echt trots op zijn, net als op al je andere medailles.

    Goede terugreis en tot gauw
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen