zaterdag 22 augustus 2009

Rustdag (?)

De dag van vandaag was voor iedereen vrij te besteden. Dat 'vrij' betekende voor mij vooral trainen. Vanmorgen vertrokken we om half 9 naar de atletiekbaan om daar te kunnen oefenen met het versrpringen. Dit ging best wel lekker! Om ongeveer 12 uur waren we weer terug. Toen heb ik nog even gezwommen en snel wat gegeten, want van 2 tot 5 was de tennisbaan naast het hotel voor ons gereserveerd. Ook vandaag heb ik weer lekker kunnen tennissen en ik begin me gelukkig steeds zekerder te voelen.



Om 5 uur hebben we nog een klein beetje de estafette geoefend. Al met al was me dat het sportdagje dus wel! Maar het was wel erg lekker om te doen moet ik zeggen;-)
Vanavond hebben we een welkomsdiner gehad. Tijdens dit diner waren alle deelnemers aanwezig en zo kreeg je dus een beetje een idee van wie er dit jaar allemaal mee gaan doen. Af en toe zag ik ook nog een bekend gezicht van twee jaar geleden. Ook erg leuk natuurlijk!
Nu nog even lekker uitrusten van de dag vandaag en dan zullen morgen de Spelen officieel worden geopend!

Hieronder zal ik nog enkele foto's plaatsen van onder andere ons hotel, onze kamer, het zwembad en de posters die hier langs de weg hangen over de WTG.


ons hotel


onze woonkamer


het uitzicht vanaf onze kamer op het zwembad


aankondiging van de WTG

2 opmerkingen:

  1. oh...its really very nice picutre of building.......

    anglina
    Cash Online Get Easy cash at your door step

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hilde,

    veel plezier vandaag bij de opening.
    Hoe ging de estafette, gingen de wissels tussen de haken. Heel veel succes nogmaals, en hou ons op de hoogte.

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen