donderdag 20 augustus 2009

Gold Coast here we ARE! :-D

Gisteravond zijn we dan eindelijk aangekomen op onze final destination. De vlucht naar Brisbane verliep ook erg goed, maar duurde naar mijn gevoel nog langer dan de reis van A' dam naar Singapore. Tjonge jonge wat wil je op een gegeven moment graag in je bed liggen!
Op het vliegveld van Brisbane werden we luidruchtig toegetoeterd en gerateld door de al in Australë aanwezige Nederlandse sporters en supporters en vertrokken hierna gezamenlijk naar ons hotel in Gold Coast. Papa en ik hebben een super grote en luxe kamer. We hebben zelfs de beschikking over 2 slaapkamers! Na een bed te hebben uitgezocht konden we dan eindelijk (na 31 uur) naar bed! (wat ligt dat lekker)



Voor vandaag stond er een teamuitje op het programma. We gingen met een catamaran naar een eilandje, waar we een uitgebreide lunch hadden (met onder andere kangeroevlees!!!!!!) en waar je allerlei wateractiviteiten kon doen. Toen ik lekker even op het strand lag, hipte er ineens een kangoeroe(tje) voorbij! Deze bleek behoorlijk tam te zijn en ik kon hem zelfs aaien!! Ik heb hem maar niet verteld dat ik even daarvoor zijn familielid heb opgegeten.... (ik denk ook niet dat ik nog een keer een stukje kangoeroe door mijn keel kan krijgen, nu ik zo'n lief snoetje van dichtbij heb gezien)



Na ongeveer 2 uur op het eiland gebivakeerd te hebben, zijn we teruggevaren naar de jachthaven. Daar hadden we een borrel en diner waar ook de Nederlandse consul van Queensland bij aanwezig was.
Na het diner weer terug naar het hotel, want ik wilde nu wel weer eens mijn site bijwerken;-) ( dit had wat voeten in aarde, want het internet op onze kamer doet het nog niet, dus zit nu (ik hoop voor 1 keer) in de lobby van het hotel)

Vanavond moet fc twente voor de Eurpa league!! Een raar gevoel dat ik dan lig te pitten.. Ik zal vanuit bed wel heel hard duimen en in mijn droom in het stadion zitten;-) Hopelijk winnen ze!

2 opmerkingen:

  1. Hallo Hilde,

    wat vind ik het jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar ik ben blij dat je me op de hoogte houd.
    Nog veel plezier en heel veel succes

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf dat je al gelijk een tamme kangoeroe hebt gezien!!!! Een mooi hotel is ook wel nodig natuurlijk, je moet wel goed uitgerust aan je wedstrijden kunnen beginnen! Veel succes en plezier daar, ik blijf je volgen!

    Liefs,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen